طراحی وب سایت

Wiki Article

۵ مشکل نصب وردپرس که همین الان باید درباره ‌اون بدونین!

هزینه طراحی سایت با وردپرس به عوامل مختلفی بستگی داره. یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در شروع یک پروژه طراحی سایت بحث شیرین و البته شاید تلخ قیمت و هزینه هاست.

تا اینجا مفاهیم طراحی واکنش‌گرا و تطبیقی آشنا شدید و تفاوت و مزایا و معایب هرکدام را شناختید.

پس از تائید شما، طراحان ما بر اساس نقشه‌های اولیه و هویت بصری کسب و کارتان، وب سایت شما را به صورت گرافیکی طراحی خواهند کرد و جزئیات طرح شما را مشخص می‌کنند.

در کل که گول قیمت های زیاد طراحی سایت رو نخورین مخصوصاً برای وردپرس ولی خب به هرحال بستگی داره از چه پلتفرمی و با چه سطح امنیتی و برای چه شرکتی کار طراحی سایت انجام بشه و نمیشه با اطمینان گفت که بله یه قیمتی رو روی هوا میگن.

پشتیبانی به دو صورت ارائه میشه. خدمات پشتیبانی سالانه و خدمات پشتیبانی موردی. سوالات بیشتر رو از طریق تکمیل فرم تماس مطرح کنید تا همکاران پاسخگوی شما باشند

در طراحی سایت ما دسترسی به پنل ادمین رو به طور کامل و صد درصد در اختیار شما قرار می‌دیم.

اگه مایل هستید یه آموزش کامل و حرفه ای در مورد روش طراحی سایت با وردپرس داشته باشید لطفا با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم مطالعه نمایید: طراحی وب سایت چیست؟ آموزش مراحل طراحی سایت برای افراد مبتدی

وب‌رمز با نزدیک ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات وب، تبلیغات گوگل ادز و خدمات سئو را به طور حرفه‌ای به عنوان راهکاری مناسب جهت افزایش بازدید سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد.

پاسخ دقیق به سوالات پرسیده شده می تواند در ارائه دقیق قیمت طراحی سایت چندزبانه به کارشناسان ما کمک کند.

اینجا ممکن است تصور کنید که طراحی تطبیقی باعث می‌شود تجربۀ کاربری ضعیفی برای کاربران بسازید؛ اما اینطور نیست!

به کمک طراحی تطبیقی می‌توانید این عناصر را در محدوده‌ای که برای آن‌ها مشخص شده، قرار دهید.

در واقع تکنیکی بهتر است که با نیازها، خواسته‌ها و منابع شما همخوانی داشته باشد.
اگه یه سایت وردپرس داشته باشیم که نیاز به طراحی مجدد داشته باشه، شما می‌تونین برامون انجام بدین؟

دسترسی آسان به محتوای انگلیسی یا هر زبان دیگری که در سایت شما وجود دارد، باید برای کاربران فراهم شده باشد.

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان فنی ایران وب لایف، با ما در تماس باشید.

وب سایت شما خودش را با اندازۀ صفحه تطبیق خواهد داد. این یعنی کاربر با هر دستگاهی به آن سر بزند، باز هم وب سایت شما درست نمایش داده می‌شود.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

طبیعتاً این روش هزینه بیشتری برای ما و شما خواهد داشت. راه دوم نیز استفاده از یک سیستم سایت ساز است که از طریق آن می‌توانید با یک هزینه مناسب سایت داشته باشید.

در واقع این نوع از طراحی وب، چیدمان وب‌سایت شما به‌طور خودکار با هر صفحۀ نمایشی سازگار می‌کند.

وقتی این تصمیم طلایی را می گیریم که برای کسب و کارمان یک سایت داشته باشیم، نوبت به استخدام فریلنسر طراح سایت می رسد.

خبر جدید اینکه «دوره پایه سئو» نوین منتشر شد! بزن بریم! نوین

اکثر کاربران هم می‌دانند که این خطوط افقی چه کار می کنند؛ بنابراین می‌تواند یک انتخاب ساده سایت منبع و جذاب برای طراحی وب‌سایت شما باشد.

روی همۀ دستگاه‌های جدید (حتی آن‌هایی که صفحه‌نمایشی با ابعاد غیراستاندارد دارند) کار می‌کند.

شرکت ها یا مجموعه های دیگه، اغلب طبق گفته شما پوسته نصب و کانفیگ میکنن که خب کار زمان بری نیست و قیمت طراحی سایت وردپرس رو تا محدوده ۵ تا ۱۰ میلیون تومن و حتی کمتر، کاهش میده.

تعرفه طراحی سایت داینامیک با وردپرس به‌مراتب پایین‌تر از پایتون است. در طراحی سایت وردپرس استانداردهای پیش فرض وردپرس برای یک سایت اعمال می‌شود.

با اینحال، همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، هر چند پرتال تمام ویژگی ها و امکانات لازم برای داشتن یک وب سایت استاندارد و خوب را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما قابلیت توسعه کمتری نسبت به وردپرس دارد.
اگه یه سایت وردپرس داشته باشیم که نیاز به طراحی مجدد داشته باشه، شما می‌تونین برامون انجام بدین؟

هزینه طراحی سایت با وردپرس به عوامل مختلفی بستگی داره. یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در شروع یک پروژه طراحی سایت بحث شیرین و البته شاید تلخ قیمت و هزینه هاست.

پس هزینه راه اندازی سایت وردپرس شامل موارد مختلفی میشه که یکی شون هزینه طراحی سایت وردپرس هست.

با وردپرس هر فردی می تواند با حداقل اطلاعات فنی در برنامه نویسی وردپرس را نصب و قالب دلخواه خود را پیاده سازی کند. وردپرس طوری طراحی شده اینجا است که کار هایی مانند: مدیریت پست ها، آپلود تصاویر، اضافه کردن صفحات جدید و … را بسیار آسان کرده است.

ما در نوین به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

این در حالی است که هنگام ساختن سایت با پرتال، تا این سایت زمانی که سایت شما فعال باشد می‌توانید از خدمات پشتیبانی ما استفاده نمایید.

همچنین سهم بازار وردپرس نزدیک به اینجا ۶۰ درصد از کل سیستم های مدیریت محتوا است و بقیه سیستم ها جمعا فقط ۴۰ درصد سهم بازار دارند.

دیدوگرام یک سرویس همه جانبه برای بازاریابی در موبایل و شبکه های اجتماعی است. البته، برای آنکه بتواند بهترین سرویس باشد، به بهترین سایت نیاز داشت!

اگر مایل به برآورد هزینه طراحی سایت وردپرس هستید میتونید از اطلاعات جدول زیر استفاده کنید.

محاسبه آنلاین با یک ابزار مثل ماشین حساب محاسبه هزینه طراحی سایت همیشه یک ایده خوب بوده که ما در حال اجرایی کردنش هستیم.

کاربر هیچ چیزی را از دست نمی‌دهد. در واقع طراحی تطبیقی به طراح این امکان را می‌دهد که از تصاویر و سایر محتواها با دقت بیشتری استفاده کند.

هزینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس در این حالت بین ۵۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان بسته به امکانات و پیچیدگی سیستم خواهد بود.

باید توجه کنید که در طراحی ریسپانسیو، برخی از محتواها برای سازگاری بهتر با صفحۀ نمایش کاربر، کوچک یا بزرگ می‌شوند. علاوه بر این، برخی از عملکردها (مانند نحوۀ عملکرد اسکرول افقی) بر اساس دستگاهی که کاربر استفاده می‌کند، متفاوت می‌شود.

به آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف خوش آمدید. وظیفه ما ارائه خدمات گوناگون برای رشد و پیشرفت کسب و کارهایی است که علاقه به فعالیت در بستر وب دارند.

Report this wiki page